Selasa, 28 Ogos 2012

REVOLUSI BULK SMS MEMBANTU PERNIAGAAN ANDA

Dalam dunia perniagaan marketing atau pemasaran merupakan satu element penting dalam pengembangan bisnes kita.Marketing yang baik dapat membantu bisnes kita dikenali ramai.Pelbagai cara yang dapat kita lakukan untuk memperkenalkan bisnes kita kepada masyarakat.Salah satu yang ingin kami kongsikan adalah SMS MARKETING

SMS adalah singkatan kepada Short Messaging Service atau Khidmat Pesanan Ringkasmerupakan salah satu marketing yang dapat digunakan oleh pera usahawan,ahli perniagaan kerana pada hari ini telefon bimbit menjadi keperluan bagi masyarakat di dunia.Boleh dikatakan dari yang muda hingga yang berusia mempunyai telefon bimbit sendiri.Oleh itu memandangkan telefon bimbit begitu dekat dengan masyarakat,kita boleh menggunakan ia melalui SMS untuk mempromosikan bisnes kita.Salah satu yang ada dipasaran adalah SISTEM SMS BULK.

APA ITU SISTEM BULK SMS
Bulk SMS merupakan satu sistem yang digunakan untuk menghantar dan menerima pesanan ringkas (SMS), Khidmat Pesanan Multimedia (MMS), WAP Push, SMS/MMS Broadcast, Flash Message dan bermacam-macam lagi secara online. Selain itu bulk SMS juga dapat menghantar pesanan ringkas secara pukal iaitu menghantar pesanan ringkas lebih dari satu nombor. Sistem ini sangat sesuai untuk mempromosikan bisnes anda dengan cepat, mudah dan berkesan.
 

 


BULK SMS ialah satu cara menghantar SMS dengan hanya sekali KLIK kepada beribu penerima dalam masa sesingkat 15 saat. Menarik ya ! Satu KLIK, beribu orang menerima SMS anda ! Hanya menggunakan WEBSITE yang dihubungkan dengan internet sahaja anda boleh menghantar beribu SMS !Sistem ini juga di sokong oleh semua syarikat utama Telekomunikasi di Malaysia dan juga beberapa syarikat telekomunikasi luar negera. Penggunaan sistem ini amat mudah dan mesra, kerana TIDAK MELIBATKAN PENGGUNAAN SEBARANG SOFTWARE, HANYA PERLU INTERNET SAHAJA ! KAMI SEDIAKAN SISTEM, ANDA SEDIAKAN NOMBOR TELEFON..ITU SAHAJA!! 
Operasi Sistem SMS Pukal menerusi Web:


Send SMS:
Menghantar SMS secara individu dengan memasukkan nombor baru atau yang
sedia ada dalam phone book.

Bulk SMS:
Anda boleh menghantar SMS ke beribu-ribu orang dengan hanya satu klik (PANTAS dan MUDAH!)

SMS Reminder / Scheduler:
Anda boleh membuat peringatan atau SMS berjadual seperti peringatan tarikh lahir,panggilan mesyuarat atau membuat jadual penghantaran SMS anda secara AUTOMATIK.

Personalise SMS:
Boleh menghantar sms Anda yang pilih individu mana yang dihantar secara profesional.

Personal Phone Book:
Buku telefon yang akan memyimpan segala maklumat pelanggan anda seperti kegunaan PHONEBOOK telefon biasa

API:
Boleh di integrasikan dengan web anda, samada ingin sms salam kepada pelanggan yang telah berjaya mendaftar sebagai ahli di web anda.

Mail to SMS:
SMS boleh diterima sekiranya email masuk ke akaun yahoo, gmail dan sebagainya, hanya perlukan sedikit setting.


Sistem Kami Disokong Oleh:

Anda boleh gunakan sistem ini untuk kegunaan anda sampai bila-bila, di mana sahaja dan untuk apa tujuan sekalipun kerana tiada kos penangggungan!!Anda top-up serendah RM10 dan anda gunalah...




PENDEK KATA:
ANDA DAPAT PENDATAN DARI PROGRAM RESELLER DAN PADA MASA YANG SAMA
ANDA BOLEH EKSPLOITASI BULKS SMS UNTUK PERNIAGAAN ANDA YANG LAIN!!!
Harus diingat..anda tidak akan dapat sistem BULK SMS ini dengan HARGA SEBEGINI MURAH dan TIADA MAINTAIN BULANAN!!