Sabtu, 4 Ogos 2012

Salam kepada teman teman,saudara-saudari sekalian SELAMAT BERPUASA bagi yang Muslim.Lama kami tidak update blog ini.Maafkan kami kerna dalam masa yang sama sedang mencari..mempelajari ilmu-ilmu yang ada dengan insan-insan yang telah membuktikan bahawa tidak kira latar belakang kita juga mampu mencipta kajayaan dan berpenghasilan serta berbagi dengan ramai orang...
Kali ini kami ingin berkongsi dengan anda danterus-terang  dalam pada yang sama ingin membuka paradigma anda terutamanya kita yang masih bekerja makan gaji.Kita tahu 9/10 rezeki datangnya dari berniaga tetapi kita sering berebut akan rezeki 1/10 ini iaitu makan gaji.Sedangkan kita tahu dengan berniaga kita mampu meningkatkan ekonomi keluarga kita kursusnya.
Kita sering berdoa " Ya Allah tunjukkan jalan bagiku untuk mengubah nasibku..." tetapi apabila ditawarkan peluang bisnes  kita sering memndang sepi.Ketahuilah wahai saudaraku ALLAH takkan mengubah nasib andai kita sendiri tidak mengubahnya...Insyallah belum terlambat lagi.Bagi peluang pada diri kita.Seandainya sebelum ini kita sering gagal jangan menyesal kerana Dengan kegagalan yang kita alami pasti kejayaan sejati menanti kita di akhirnya.
Rendahkan hati kita.Beri peluang untuk kita mencuba.Kenapa kami begitu taksub dengan bisnes K-Link ini??!! Kerana Bisnes ini telah membantu ramai insan dalam mengubah nasib mereka.Bisnes ini bukan semata-mata WANG saudaraku tetapi di sini kita dapat membina KARIER MASA DEPAN YANG GEMILANG serta saluran berkah untuk ramai orang.
Andai anda menginginkan WANG dengan cepat..atau melabur duduk diam tidak membuat apa-apa..Maaf sini bukan tempatnya...Seperti yang saya katakan tadi di sini hanya untuk insan yang ingin  membina KARIER MASA DEPAN.Insyallah...di sini bukan perkembangan pendapatan yang cepat tetapi perkembangan diri yang akan anda dapat dulu saudara sekalian.Sini anda diajar ketulusan dalam membangun karier serta.Kejujuran.Andai anda tanya apa bezanya K-Link denagn MLM yag lain.Ada satu jawapan iaitu UNITY.Insyallah..itu yang kami pegang sehingga K-Link dapat bertahan selama hampir 12 tahun dan berkembang lebih 50 buah negara.Bayangkan saudaraku..syarikat MALAYSIA yang berada di seluruh dunia.Perniagaan anda ada di seluruh dunia...Apa yang istimewa di K-Link MARKETING PLAN adalah GLOBAL SEJATI DAN 2 IN 1..Nak tahu lebih lanjut boleh hubungi kami k..hehehhehe 
Ok..asyik sangat menulis sampaikan kami lupa tujuan yang sepatutnya kami kongsikan.Berikut adalah gambar rajah yang menunjukkan perbezaan antara KERJA & KARIER..Apa yang anda fikirkan setelah melihat gambarajah di bawah ini??!!

 hehehhehe...pernah tak kita fikirkan atau hitung apa yang kita lakukan selama ini?!Tidak salah kerja..tetapi pernah tak kita fikirkan adakah penghasilan kerja kita sekarang dapat membantu insan-insan yang kita sayang seandainya sudah ditakdirkan kita pergi dulu.Apa yang terjadi pada mereka?Anak-anak kita?Adakah pekerjaan atau gaji yang kita dapat ini boleh diwariskan pada mereka?adakah anda jamin pekerjaan anda ini boleh diteruskan seandainya berlaku kemalangan pada diri anda??!! atau umur yang sentiasa bertambah akan membuatkan tenaga kita juga bertambah untuk bekerja keras seperti di umur sekarang??!! Renung-renungkanlah sejenak.

Dibawah ini ada lagi satu gambarajah yang menunjukkan LINGKARAN KEPERLUAN MELEBIHI KEMAMPUAN..

Seandainya gaji anda = RM2000.00 per bulan


KESIMPULAN : RM2000 (kemampuan ) -RM 2700 ( keperluan ) = ( - ) RM700

Nah!Ini yang harus anda perjuangkan saudara sekalian.Andai anda berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang bisnes ini..Jangan segan-segan untuk hubungi kami.Sekian Insyallah kita bertemu di lain kali.

ps : Semangat menjalani Train The Trainer di Wisma K-Link.Walaupun puasa tetap semangat!!!