Isnin, 12 Disember 2011

Recognation Rally 11 Disember 2011

Luar biasa sungguh...perhimpunan mencecah 10 000 orang..di Pusat Covention Centre Mines.Hari pengiktirafan para leader yang berjaya membuktikan mereka dapat membina karier di K-Link ini...Dalam ramai2 terjumpa 'adik-beradik SLS' aku k.syikin iaitu seorang peguam hartanah...Gembira sangat jumpa beliau...Dia membisikkan kat aku..." Akak ada good news...Abg akak dah berhenti jd LAWYER...Dalam fikiran aku..biar betik??!!Macam tak percaya langsung..tapi itulah hakikatnya di K-Link..ramai yang giler-giler...kerana mereka nampak apa yang bakal mereka dapat pada akhirnya...Untuk pengetahuan anda,Suami k.syikin adalah salah seorang peguambela Anuar Ibrahim...
Owhh..aku pun tidak sabar-sabar hendak berhenti neh..buat sepenuh masa...Sekarang neh sebelum berhenti aku perlu memantapkan lagi 3 kaki jaringan aku....Insyallah....paling lewat Februari 2012...Oklah..aku bagi cuci mata siket antara gambar-gambar yang sempat aku ambik...maaflah tidak banyak gambar..kerana dah ramai yang jadi jurugambar kat K-Link neh....Kalau dulu aku jek..tapi sekarang luar biasa....Ramai dah ada DSLR..maklum arr bonus berpuluh ribu.....hehheheheheh

 Pancaragam mengiringi para leader K-LINK INTERNATIONAL
 YH. Dato'Sri Hj Abd Kadir member terawal K-Link yang telah menjadi Royal Crown Ammbasador
 Mr.Han MC hari itu
 Upline diberi pengiktirafan  menyematkan pin pada downline
 Bergambar bersama teman-teman yang memperjuangkan nasib di K-link
Leader yang telah naik pangkat

AKAN BERSAMBUNG.....